Information angående Coronaviruset Covid-19

Vanliga frågor i samband med Corona

 

Klarar ni av att hålla bokade tider gällande hemleveranser?
Ja, vi har inga leveransförseningar på grund av Corona.
Har du gjort en beställning med en specifik leveranstid kommer vi att hålla den överenskommelsen.

Är det möjligt att hämta varor i varuhusen som ni endast säljer via webben?
Nej, produkter som endast säljs via BAUHAUS.se levereras endast med hemleverans och ordinarie fraktkostnad.

Har ni handdesinfektionsmedel i varuhusen?
Ja, hos oss kan du köpa handdesinfektion från Jape. https://www.bauhaus.se/handdesinfektion-jape-inviro-0-5l

Fungerar era munskydd emot Covid-19
Vi kan inte garantera att några munskydd fungerar mot Covid-19.
Beskedet från våra leverantörer är att det inte finns tillräckligt med studier som kan påvisa att de har en effekt mot coronaviruset.

Kan man låna släp utav er?
Ja, vid köp eller om man är premiumkund så får man låna släp utav oss gratis i 3 timmar.
Du bokar släp via denna länk:  https://www.bauhaus.se/boka-slap

Har handlat en produkt i ett utav era varuhus som jag vill reklamera, hur går jag smidigast tillväga?
Maila bild på produkten och kvittot tillsammans med en felbeskrivning till kundtjanst@bauhaus.se så hjälper vi dig.

Jag har frågor kring leveransen på min webborder?
Här hittar du mycket information gällande leveranser: https://www.bauhaus.se/leveranser

Jag vill anmäla en transportskada eller reklamera en produkt som är beställd via er e-handel.
Det gör du genom att följa anvisningarna via denna länk: https://www.bauhaus.se/returer-och-reklamation

Jag har lite funderingar gällande min webborder
I den här länken så hittar du de vanligaste frågorna gällande order, returer och reklamationer kring vår e-handel: https://www.bauhaus.se/rma-faq

24868+ nöjda kunder!

33421 Recensioner
Läs kundrecensioner!

Laddar…