FREDELLS BLIR BAUHAUS

Den 4 februari så slår vi upp portarna i Sickla och Knivsta! 

Då kommer du kunna besöka våra nya BAUHAUS-varuhus.
Detta medför självklart några frågeställningar och förhoppningsvis så lyckas vi besvara dem nedanför. 

Vid övriga frågor är du mer än välkomna att kontakta vår kundtjänst via kundtjanst@bauhaus.se eller på 020-120 20 30.


Kortfattat så kommer BAUHAUS att hantera alla reklamationer som tidigare är inhandlade på Fredells.  All reklamation måste ske i Sickla eller Knivsta och du behöver ha ett kvitto/faktura för att vi ska ha möjlighet att hantera ärendet.

Returer/Reklamationer/Reparationer (privatkonsument)

BAUHAUS följer givetvis konsumentköplagen. Se till att ta med dig ditt kvitto så hjälper vi dig. Gäller endast i Sickla och Knivsta.

Ja, vid uppvisande av ett kvitto från Fredells så kommer vi att leva upp till de utlovade 100 dagarnas öppet köp om varan är i säljbart skick. Detta kommer endast gälla i Sickla och Knivsta.

Kontakta vår kundtjänst via kundtjanst@bauhaus.se eller 020-120 20 30 så hjälper vi dig.

Har du ett upprättat reklamationsärende med Fredells så kommer vi att ta över ärendet. Har du frågor kring ditt ärende så kontaktar du vår kundtjänst via kundtjanst@bauhaus.se eller 020-120 20 30.

Självklart så löser vi så att du får tillbaka din reparation. Har du frågor kring den så kontaktar du vår kundtjänst via kundtjanst@bauhaus.se eller 020-120 20 30.

Företagskunder

Du kommer att erbjudas möjligheten att teckna ett nytt konto hos BAUHAUS, kontakta gärna varuhuset eller din nuvarande säljare fr.o.m. den 4 februari. Säljarna har kvar sina gamla telefonnummer.

Avtalet med Fredells upphör, boka ett möte med en säljare på BAUHAUS för att diskutera ett framtida avtal.

BAUHAUS tar över ansvaret reklamationer och inköp gjorda på Fredells.

JA det har vi!

Ring 08-580 22 000 alternativt direkt till din gamla säljare på Fredells, de har kvar sina mobilnummer.

Ja, 30 dagars öppet köp om varan är i säljbart skick. Viktigt att du tar med faktura eller kvittokopia.

Övriga frågor

Du hittar alltid alla lediga tjänster här på BAUHAUS.se

Ja, du är givetvis välkommen för en stadig hantverkarlunch.

Precis som i vilket BAUHAUS varuhus som helst så kommer du kunna hyra släp och kapa bänkmaterial i raka snitt. En maskinuthyrning kommer också i sinom tid att finnas i båda Sickla & Knivsta, dock inte en tjänst vi kommer erbjuda inledningsvis.

Nej, tyvärr så är det en tjänst som vi har tagit bort. Har du magasinerade produkter där idag? Kontakta gärna vår företagsservice (08-580 22 000) eller kundtjänst (kundtjanst@bauhaus.se / 020-120 20 30).

Ja, det går utmärkt att använda den i Sickla/Knivsta fram till 31/5. Besök informationsdisken i Knivsta/Sickla direkt så byter de ut ditt Fredells presentkort/bonuscheck mot en motsvarande BAUHAUS-variant.

  • Bytet måste ske i Sickla/Knivsta.
  • BAUHAUS presentkort eller bonuscheck som du får i utbyte kommer givetvis att gälla längre än 31/5.
  • Vi kan inte söka upp din bonus via ditt personnummer, du måste ha din fysiska bonuscheck med dig.

Tyvärr inte, men är du intresserad av BAUHAUS kundklubb så kontakta vår kundtjänst (kundtjanst@bauhaus.se / 020-120 20 30) eller läs mer här.

Självklart! Handla det du vill ha och meddela oss vart det ska levereras så löser vi det.

Öppet köp i 60 dagar

Läs mer här

Kvällsöppen kundtjänst

Öppet till 21:00 på vardagar

Laddar…