5187+ nöjda kunder!

7368 Recensioner

Kundrecensioner

  • (4447)
  • (740)
  • (367)
  • (364)
  • (1450)
Scrolla upp
  • Henry T., Verifierad kund
    21-01-2018

    Smart vinställ som kunde gjorts smartare

    Det byggbara vinstället är en smart konstruktion, men bankandet av metalldelarna i trähålen kändes inte "up to date". Det vore ganska enkelt att ersätta med ett modernt klicksystem, där metalldelarna kunde klickas fast i ett litet metallfäste i trähålen. Enklare och man behövde inte störa grannarna under med allt bankande med gummiklubban. Varan fanns bara på i nätbutiken. Jag hämtade sedan i butiken. Butikerna är inte organiserade för detta. Det kostade mycket personaltid att hämta varan någonstans väldigt långt (som det verkade) från kundmottagningen. Betalningsrutinen med Resurs Bank fungerade superbra.
    Laddar...
  • Jaswinder G., Verifierad kund
    21-01-2018

    Det var fell på varan

    Det var fell på varan
    Laddar...
  • Timo K., Verifierad kund
    21-01-2018

    Jag har skrivit vad som

    Jag har skrivit vad som hände på eran facebook sida. Bemöda er med och besvara på den .
    Laddar...
  • Lars S., Verifierad kund
    21-01-2018

    "Missnöjd med leveransen"

    Fick en djupfryst försändelse med lim, limmet var förstört. Paketet var ej märkt med ej frostskydda. Har inte fått besked efter skadeanmälan vad som händer. Inte nöjd. lars-erik
    Laddar...
  • Christer,
    21-01-2018

    Dåligt

    Köpte 2st. av denna via webbshoppen, upptäckte då att det fattades en takknopp på ena lampan. Kontaktade Bauhaus och påpekade detta, dom fixade så att jag fick en knopp. Lampan levereras ju i ett paket som består av ett antal delar, bl. a. stolpen består av tre delar. Sen gick det så illa att en bekant backade på lampan så den gick av. Kontaktade då Bauhaus om att få köpa själva foten ca 55 cm hög. Men se det gick inte, kontaktade Markslöjd om dom kunde hjälpa mig men se det gick inte heller. Jävligt dåligt att inte kunna köpa reservdelar då den ju kommer omonterad med ett antal delar. Min uppmaning köp inte denna lampa eller begär skriftligt på att det går att köpa reservdelar. Jag fick köpa en ny lampa men nu är jag tveksam till att handla fortsättningsvis hos Bauhaus, tyvärr de har varit proffsiga förut.
    Laddar...
  • Christer ,
    20-01-2018

    Snabb leverans

    Beställde en snöraka, som inte var så bra, men leveransen fungerade bra liksom betalningen via Klarna
    Laddar...
  • Axel I., Verifierad kund
    20-01-2018

    Ett alldeles utmärkt e-varuhus

    Ni har en bra hemsida och behöver man hjälp fungerar chatten väldigt bra.
    Laddar...
  • Åke L.,
    20-01-2018

    Saknad lampa vid leverans

    Mitt första köp var ett laminatgolv, väldigt nöjd med leveransen. Beställde sen några utebelysningar som julklapp, öppnade kartongen först när jag skulle slå in dem. Blev lite förvånad när det saknades en lampa. Fick svar direkt vid mitt påpekande, men sen har inget hänt. Har snart gått en månad utan att jag hör något. Dåligt att det ska ta så lång tid.
    Laddar...
  • Åsa Z., Verifierad kund
    20-01-2018

    Leveransen

    Var tvungen att ta ledigt från jobb för att kunna ta emot leveransen. Leveranstiderna förklaras inte så bra av Bauhaus. Man har alltså ingen möjlighet att påverka tiden själv utan det styrs av var man bor,adress. JÄMFÖR MED IKEA tex.
    Laddar...
  • Mats S., Verifierad kund
    19-01-2018

    Plus och tråkigt minus

    Beställning via nät och besked fungerade bra och inga problem fast jag inte kunde hämta ut varan på en gång pga helger/resa. Varan svarade mot specifikationer och önskemål. Hjälpsam och trevlig personal inne i varuhuset (plus-variant verkligen) och en stor kontrast mot beskrivning nedan. Det som stack ut var att den som stod i info/utlämning verkade ha en riktigt dålig dag. Vet inte om arbetsledare hade koll på det men funktionen information är ju väldigt viktig. Det extremt korta, avvisande bemötandet (men korrekt i det avseende att arbetet sköttes) är det som jag kommer att komma ihåg och gör att totalbedömningen inte kan bli högre - bemötande är trots allt viktigt även om det andra fungerar.
    Laddar...
  • Kennet L., Verifierad kund
    19-01-2018

    Träpersienn som kostade en halvdag i arbetstid

    Leveransen kom med DHL och då skulle jag vara hemma mellan kl. 10:00-14:00. Jag fick ta mej ledig denna tid. Jag skulle vilja att Bauhaus har andra leverans möjligheter för mindre paket.
    Laddar...
  • Ole,
    19-01-2018

    Uselt bonuskort

    För att få bonus blir man plötsligt pådyvlat ett Kreditkort dessutom med en begränsad gräns. Slår snabbt i taket och kan då inte handla och få bonus trotts att jag kan betala kontant. Värdelöst Bauhaus det kan ni göra bättre
    Laddar...
  • Jakob,
    18-01-2018

    Vad folk skall klaga

    Det är mycket klagande här och jag måste säga motsatsen. Jag har fått bra bemötande på det varuhus jag varit på, Hyllinge. E-beställningarna har också fungerat helt okej även om de inte varit blixtsnabba. Sen min poäng som jag vill komma till. Att folk tror att de skall få experthjälp och billiga varor. Vill man ha experthjälp då är ett LÅGPRISVARUHUS fel ställe att köpa saker på. Vill man ha hjälp av proffs då åker man till ett annat varuhus och där har de också ett annat pris. Ska Bauhaus hålla låga priser då är det minimal bemanning på varuhusen. Skulle de ha bra bemanning och exempelvis bara hantverkare som hjälpredor i varuhuset då skulle det handla om helt andra prislappar. Att människor ska ha svårt att förstå detta!
    Laddar...
  • Christian G., Verifierad kund
    18-01-2018

    Inget vidare på e-handel

    Första beställningen togs bort eftersom varan saknades. Av någon helt outgrundlig anledning kunde beställningen inte ligga kvar, utan jag behövde som kund hålla koll på när varan åter levererades till Bauhaus. Obegripligt. Andra gången lyckades jag beställa varan, men röran i att hämta upp paketet hos varuhuset i Linköping var total. Det tog säker tio minuter innan personalen kom på att det var en golvlampa och inte ett golv. Tydligen ser de så lite av beställningen på sin skärm att de bara såg GOLV... Sedan tog det i och för sig en bra stund innan de lyckades hitta paketet ändå, trots att de nu visste vad de skulle söka efter. Här finns en enorm utvecklingspotential hos Bauhaus. Ta till vara den så blir jag säkert kund igen.
    Laddar...
  • Rolf D., Verifierad kund
    18-01-2018

    Kan inte svara på hur

    Kan inte svara på hur den är För montören som ska koppla in den värkar ha glömt oss.
    Laddar...
  • Håkan,
    18-01-2018

    Bygg på höjden/AB

    Kostar verkligen tvingjäveln 899:-?!!
    Laddar...
  • M,
    18-01-2018

    Funka ine

    Fjädern var böjd. Gick ej ihop. Försökte klippa av fjädern lite så den skulle kunna tryckas ihop men det gick ej. 230 kronor metallskrot
    Laddar...
  • M,
    18-01-2018

    Riktigt jävla dålig

    Fjäderhelvete var böjd som satan och pekade åt alla jävla håll. Gick inte att använda en gång.... kasta bort era pengar på något annat skit.
    Laddar...
  • Jan B., Verifierad kund
    17-01-2018

    Tak & väggpanel

    Lätt att beställa, krångligare att hämta ut i butik. Kanske berodde på att personalen var ny och utbildningen varit något bristfällig.
    Laddar...
  • Mikael H., Verifierad kund
    17-01-2018

    Skräp

    Glappkontakt i systemets larmpanel, såg ut att fungera först, men i och med glappkontakten, så gick systemet på batteriet, som efter några timmar laddat ur,. Ingen support från Sikkerhjem..
    Laddar...
  • Semir,
    17-01-2018

    Helt fel

    Beställer du detta kakel så får du helt annan mönster gäller alla tre färger de säljer, åkte 15mil enkel resa till Göteborg (närmaste butik) för att köpa denna klinkers, enligt hemsidan skulle den finnas på lager men när jag kommer ditt ser jag och försäljaren helt annan mönster, kommer hem utan några. Började chatta med deras kundsupport berättade detta då säger hon att beställer du på nätet så får jag vad jag beställer sagd och gjort :( lika förbannad får jag samma klinkers. Alla är trevliga men de gör inte jobbet gjort hjälper inte klart, de har varken ändrat klinkern till det rätta på hemsidan eller erbjudit mig någon kompensation. Detta är andra gången jag skriver recension men bauhaus lägger inte upp den 😡
    Laddar...
  • Roland bernhardsson,
    16-01-2018

    bäckebol

    mycket sämre kundbemötande än här är svårt att finna. vid ett och samma tillfälle nonchalerades jag av 6 olika personer jag fick svaret jag jobbar inte på den här avdeliningen och dom hänvisade till en tom disk. frågan är väl vad gör dom ständigt på fel avdelning? har hänt ett flertal gågner. Jag ringde personalansvarige och fick svaret vad ska jag göra åt det? sista besöket lämnade jag in mitt företagskort och bad dom ta bort mig som kund, det är snart 7 månader sedan och jag är fortfarande kund. sämsta butik jag varit i tack och adjö
    Laddar...
  • Håkan E., Verifierad kund
    16-01-2018

    Handla Bauhaus

    Hej har handlat ett par gånger via nätet och det är alltid något som strular. Denna gång fick jag inget mess om leverans utan fick själv jaga godset
    Laddar...
  • Paul I., Verifierad kund
    16-01-2018

    Dålig service som vanligt i

    Dålig service som vanligt i Malmö
    Laddar...
  • Bengt A., Verifierad kund
    15-01-2018

    Den nämnda panelen är återlämnad

    Den nämnda panelen är återlämnad pga missförstånd vid beställning. Den var inte vitmålad som det såg ut på bilden i datorn. Har ersatt den med bröstpanel 4019 artnr 5897. Går inte att betygsätta.
    Laddar...
  • Lena G.,
    15-01-2018

    Värmeloggs

    Har köpt logga hos Bsuhaus i flera år. För att de var Bra.. Nu har Bsuhaus bytt märke.. Riktigt jäkla dåliga. Smular som tusan o brinner dåligt. Måste ha nästan helt öppet på tillluften.
    Laddar...
  • Jan Boman.,
    15-01-2018

    Jordfelsbrytare GELIA

    Dålig bruksanvisning. Det står "tryck in Resetknappen" men det finns ingen text på enhheten som visar vilken knapp som är Resetknappen. Lika illa för testknappen, vilken knapp är det? Dessutom fungerade inte Lysdioden.
    Laddar...
  • Kolja G., Verifierad kund
    15-01-2018

    Hemleveranssidan lurar om ikke existerande leveranssätt

    Köpte en snöslunga på erbjudande på hemsidan där jag sen loggade in med mitt konto där min hemadress i sthlm är registrerad. Där kunde jag välja leveransdag och leveranstid först; sen kunde jag välja en annan leveransadress och då slungan skall till stugan i Gästrikland la jag då in den adressen och betalade, ingen varning om att det valda leveranssättet inte fungerar. Blev misstänksamt när ingen hörde av sig på bestämd dag & tidpunkt och ännu mer dagen efter när det kom ett mail med leveransinfo på helt annat datum som inte ens var ombokningsbar och som inte alls passade då jag då inte kunde vara i stugan. Slungan gick i retur som återköp då det inte gick å lösa på annat sätt och jag just valde hemleverans för att slippa baxa runt 80kg snöslunga i bil & släk själv. - Gör om leveranssidan på hemsidan så att inte fler luras !!
    Laddar...
  • Lars W., Verifierad kund
    15-01-2018

    Fiaskoköp

    Det fanns endast ett paket kvar när jag kom till varuhuset i Örebro den 10 januari. Jag frågade en Bauhausmedarbetare när man skulle få in mer. Okalrt, sa han. det är slut centralt. Kan jag beställa? Det är lika bra att du bokar på webben så får du hem det, var svaret. Så ja åkte hem och konstaterade att det inte givk att lägga en beställning eftersom det var slut centralt. Då kontaktade jag kundtjänst och bad om hjälp. Den "hjälp" jag fick var rådet att åka ut till varuhuset igen för att lägga beställningen! Till slut hittade jag stället där jag kunde boka upplysning via e-post när varorna åter var i lager. Men sen hittade jag dom på annat håll - men det är en annan historia.
    Laddar...
  • Bengt B., Verifierad kund
    14-01-2018

    Duchvägg

    Blev bemött på ett bra sätt men besviken på att jag fick betala 1095 kr fast det utlovades 995 kr som var ett reapris! såg inte set förrän jag kom hem och tittade på kvittot,dåligt!!
    Laddar...

Laddar…