Produktlista

GOLVVÄRME EL T2 QUICKNET-10 - 10 M² KOMPLETTERINGSPAKET

4 49500 4495.0000 SEK
Delbetala med BAUHAUS-kortet Från 188:-/mån. Upp till 10% i bonus Läs mer

- Betala nästa månad utan extra kostnad.
- Upp till 24 månader räntefri delbetalning.
- Ansök direkt i kassan.

Läs mer

Säljtext T2QuickNet-10m2 kompletteringspaket

Obs ingen termostat ingår i kompletteringspaketen.

T2QuickNet kompletteringspaket används när den golvyta man önskar täcka är större än 12m2.

Kompletteringspaketet på 10m2, som levereras UTAN...

Se fullständig produktbeskrivning
Fri frakt />

Hemleverans

Finns 4 i lager

Centrallagervara leverans inom 2-5 vardagar.

Lagerstatus i varuhus:

0 0

Produktbeskrivning

Säljtext T2QuickNet-10m2 kompletteringspaket

Obs ingen termostat ingår i kompletteringspaketen.

T2QuickNet kompletteringspaket används när den golvyta man önskar täcka är större än 12m2.

Kompletteringspaketet på 10m2, som levereras UTAN termostat kan kopplas parallellt med samtliga andra QuickNet storlekar för att uppnå den yta man önskar täcka med golvvärme.
Om man har t.ex. 18m2 köper man en T2QuickNet 8m2 som innehåller en termostat samt ett kompletteringspaket som alltså innehåller 10m2, dessa 2 mattor kopplas sedan parallellt ihop av elektriker för att täcka 18m2.
Största yta man kan täcka med hjälp av T2QuickNet golvvärme är 22m2, en T2QuickNet 12m2 som innehåller en termostat + kompletteringspaketet på 10m2 =22m2.
T2QuickNet kan förläggas direkt i klinker fixet och bygger endast då 3mm, vi rekommenderar dock en tunn inspackling som hjälper till att sprida värmen på ett bra sett samt förenklar plattsättningen.
T2QuickNet kan också förläggas under temperaturkänsligt material så som Trä, Laminat och plastmattor, då skall T2QuickNet alltid spacklas in med följande mängd spackel.

•Trä golv, min 8mm spackel.

•Laminat golv min 10mm spackel.

•Plastmatta min 15mm spackel.

Produkten har en miljövänlig PVC- och halogenfri tvåledarkabel färdigmonterad på ett förklistrat nät. Tack vare nätets självhäftning så är T2QuicNet mycket enkel och snabb att installera framför allt i raka, rimligt fyrkantiga utrymmen

T2
Namn GOLVVÄRME EL T2 QUICKNET-10 - 10 M² KOMPLETTERINGSPAKET
Artikelnummer 3860207A
Vikt 4.6600
Produkttyp T2 QUICKNET
Varumärke T2
Netto vikt 4.50
Uppvärmningssystem T2 QUICKNET
Varumärke T2

Produktvideo

Recensioner

stockrequest
Vi har inte tillräckligt på lager för tillfället.

Vi kan skicka information när vi har önskat lagersaldo.

Ok, meddela mig.
Lagerförfrågan

Kontakta mig enligt nedanstående kontaktinformation när önskad mängd återfinns i lager.

Artikel
GOLVVÄRME EL T2 QUICKNET-10 - 10 M² KOMPLETTERINGSPAKET
* Obligatoriska fält Avbryt