Sommarrea på utemöbler & växthus. Se hit för att fynda!
Privat
Företag
Varumärken
Privat
Företag
Favoriter

Här har vi samlat de vanligaste frågorna kring beställning från BAUHAUS.se:

Hur vet jag om BAUHAUS kan erbjuda tidsbestämd hemleverans i min ort?
– Det lättaste sättet att se detta är att lägga önskade produkter i varukorgen och gå vidare till kassan, steg 2.

Hur ser jag vad fraktkostnaden kommer att bli?
-Det lättaste sättet att se detta är att lägga önskade produkter i varukorgen och gå vidare till kassan där man får skriva in sitt postnummer.

Måste jag vara hemma för att ta emot min beställning?
-Vid leveranstillfället görs en id-kontroll och chauffören ber om signatur på att du mottagit leveransen. Däremot kan någon annan ta emot och kvittera leveransen om denne kan uppvisa sin giltiga id-handling samt giltig id-handling på den som står som mottagare av leveransen. Ansvar för att kontrollera godset vid ankomst faller alltid på mottagare av godset.

Får jag hjälp att bära in min beställning?
– Inbärning ingår inte i leveransen. Där BAUHAUS egna transporter levererar kan vi erbjuda inbärning som en tilläggstjänst, detta väljer och betalar du för i kassan vid lagd beställning.

Min beställning kom inte på bestämd tid, vad jag gör nu?
– Vänligen ta kontakt med vår Kundtjänst så hjälper vi dig.
 

Kvällsöppen kundtjänst

Öppet till 21 på vardagar
 

Anmäl returer och reklamationer

Läs mer om hur det fungerar
https://www.bauhaus.se/media/wysiwyg/premium/bauhaus-premium-card.png

Gå med i BAUHAUS Premium

Kundklubben som ger dig erbjudanden, service och inspiration

Laddar…